Verwendag 19 oktober 2024

Verwendag

bij Stichting Bodhisattva

Op zaterdag 19 oktober is er een verwendag bij Stichting Bodhisattva. De opbrengst daarvan komt geheel ten goede aan het jubileumfeest in 2025. Deze dag bestaat uit het geven en ontvangen van een Metamorfosemassage, een lunch en het ontvangen van een klankschalenconcert.

MetaMorfoseMassage

MetaMorfoseMassage voetDe MetaMorfoseMassage is een unieke methode om tot ontspanning van binnenuit te komen. Zacht cirkelende bewegingen op de reflexzone van de wervelkolom op de voeten, handen en het hoofd zorgen voor een natuurlijk herstel van het willen, voelen en denken. Het kan ruimte geven in lichaam en geest, waardoor de levensenergie gaat stromen en je weer in je natuurlijke zachtheid en creativiteit kunt komen.

Tijdens deze ochtend geef én ontvang je deze massage. Mocht je al kennis gemaakt hebben met deze massagetechniek dan weet je dat het iedere keer nieuw en intenser wordt.
Laat je verrassen door de eenvoud! Alleen de sokken/schoenen hoeven uit.

De workshop wordt gegeven door Sylvia van der Laan, Debbie Quispel en Annemieke van der Krogt van Stichting MetaMorfoseMassage.

Vegetarische lunch

Klankschalenconcert

Het klankschalenconcert wordt verzorgd door Gerda Hol. De klanken zorgen voor een trilling waardoor je in de stilte en ontspanning kan komen.
Tijdens het klankschalenconcert lig of zit je op een yoga matje. Yogamatjes, dekens en kussens zijn aanwezig.

Afsluiting

Deze ontspannende dag wordt afgesloten met een kopje thee/ koffie met iets lekkers.

Kosten: € 45,-
Datum: zaterdag 19 oktober 2024
Locatie: Prins Alexanderweg 54b, 3712AB Huis ter Heide (Zeist)
Tijd: 10.00 – 15:30 uur

Aanmelden

Aanmelden voor deze dag doe je via onderstaand formulier. Lukt dat je niet, dan kun je ook bellen met Sylvia van Stichting MetaMorfoseMassage op 06-17579960.

Informatie uit dit formulier zal niet gebruikt worden voor ongevraagde mailings, noch gedeeld worden met derden.