MetaMorfoseMassage

Cursussen

De cursus MetaMorfoseMassage bestaat uit een basiscursus en een vervolgcursus. Het is mogelijk om je alleen op te geven voor de basiscursus. Heb je beide cursussen volledig afgerond dan ontvang je een certificaat.

Basiscursus, 3 zaterdagen
Tijdens deze 3 cursusdagen gaan we het ontstaan, de achtergrond en de uitwerking van deze massage toelichten. Je leert de techniek van de massage en er worden handvatten gegeven om bij jezelf te blijven, te ontspannen en goed gegrond te zijn. Veel aandacht wordt besteed aan oefeningen om vanuit de innerlijke openheid, je hart, in de massage aanwezig te zijn zodat je steeds bewust in het hier en nu in zachtheid, aandacht en respect bent. In de ochtend is het theoriegedeelte en ’s middags ga je zelf de massage geven en ontvangen, zodat je ervaart wat deze massage doet. Eenvoud is de kracht van deze massage naast de enorme dieptewerking, die het heeft. Het verfijnen is een continu proces.

De cursus is intensief en deze 3 zaterdagen zijn echt nodig om een degelijke basis te vormen voor deze methode.
De eerstvolgende basiscursus zal in 2023 plaatsvinden, dus hou de website in de gaten voor de cursusdata of geef je op voor de mailinglijst.
Informatie: Sylvia van der Laan, tel. 06 -1757 9960 of stuur een e-mail naar info@stichtingmetamorfosemassage.nl

Vervolgcursus, 3 zaterdagen
De vervolgcursus is voor alle MetaMorfoseMassage-cursisten die de basiscursus bij ons gevolgd hebben. In deze cursus wordt de techniek van de massage verfijnd door met een mantra te leren werken. Je wordt meegenomen in de wereld van de chakra’s en de aura en hoe deze in relatie tot het willen, voelen en denken staan. Met meer kennis over de werking van de massage en weer 3 dagen ervaren hoe het is om de metamorfosemassage te geven en ontvangen, zal het plezier in deze massagetechniek zeker toenemen. Je ondervindt zelf hoe de natuurlijke levensenergie nog meer gaat stromen en hoe je nog meer tot ontspanning kunt komen.
Wij streven ernaar om ook in 2023 de vervolgcursus in te plannen.