Reviews verwendag

bij Stichting Bodhisattva

Stichting MetaMorfoseMassage heeft in april ook een Verwendag georganiseerd. Lees hier reacties van de deelnemers.

Het was met recht een verwendag en heb ervan genoten. De massage was fijn en werd goed uitgelegd.
Na een uitgebreide lunch verzorgd door Jan, konden we een concert van klankschalen door Gerda ervaren.
Een belevenis. Hartelijk dank voor deze goed georganiseerde dag.

Ellen

De verwendag was een heerlijke ontspannende dag zoals ik had gehoopt.
De metamorfose massage is een bijzondere beleving om zelf te mogen geven aan iemand anders en de klankschaal sessie was een hele mooie ervaring en voor herhaling vatbaar.Super georganiseerd en warm ontvangen en ook de groep die deelnam aan deze dag was gezellig en innemend.

Jacqueline

Het was een bijzondere en heel mooie dag.
De MetaMorfoseMassage was voor mij een nieuwe ervaring. Wat een mooie vorm van
masseren en wat voelde ik de energie goed. Daarna de heerlijke lunch. En als afsluiting een
heerlijke klankschalensessie, wat een verwennerij allemaal.
Ik ging totaal relaxt de deur uit.
Nogmaals bedankt allemaal voor deze heerlijke en fijne dag.

Angela

We vonden het een bijzondere ervaring. De begeleiding was goed, liefdevol en welkom.
We hebben genoten en voelde ons heerlijk na zo’n verwendag.

J&D